piątek, 19 września 2014

Kredensik i spółka :)

Witam wrześniowo :) 

Dzisiaj przedstawię kredens , który to miałam ochotę już dawno tu pokazać , ale jakoś tak ostatnio nie mogłam zabrać się do blogowania .....i tak dotarłam do połowy września :( , a kredensik jest słodki niczym wiosenne natchnienie . 
Moja córka mówi , że jest podobny do słonia :)

Niechaj i będzie - słoniokredens !




Środka nie malowałam . Tak chciałam choć ździebełko naturalności pozostawić . 
Uwielbiam zapach wiekowego drzewa .
 Gdy otwieram wrotka ów kredensika mogę się rozkoszować tymże zapachem .



Do spółki z kredensikiem dzisiejszego dnia występują trojaczki ! 

Ale , nie byle jakie ......są pastelowe !

:)



Tym oto akcentem kończę pastelowy wpis . 
Mam nadzieję na częstsze blogowanie ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz