poniedziałek, 7 lipca 2014

Toaletka z lilijką i funkcjonalny stół z krzesłami.

Po dłuższej przerwie spowodowanej lenistwem , tak , tak .....zwykłym lenistwem ,
 ale blogowym bo w nadawaniu nowego życia mebelkom nie próżnowałam . 
Także zaleję troszkę tę stronę nowościami :) 
Na pierwszy ogień idzie toaletka . Gdy ją kupowałam wyglądała jak biurko : 





Dobrałam do niego krzesełko , które stało w domu i czekało na 
lepsze czasy :) 
Lusterko też  czekało na odpowiedni  mebelek 
i proszę , mamy komplecik :)  






Nowy kolor , który dostały to Cream i Florence 
farby Annie Sloan .

Mebelki bez przecierek choć je tak uwielbiam . 

Ach , obecne lilijki to szablon zakupiony kiedyś w Leroy Merlin. 
Szablon jest duży , uwiecznię go kiedyś na zdjęciach , 
a zawiera trzy wzory o podobnej tematyce .


*****

Mebelek numer dwa  to stół z krzesłami . 
Stół bardzo fajny , rzadko spotykany w Polsce . 
Przyznam szczerze , że nie widziałam go w naszym kraju , 
a jakże by rozwiązał problem małych kuchni w blokach . 

Można mu rozłożyć jedno skrzydło , można dwa ,
albo  przysiąść przy tym małym i spokojnie kawy się napić :) 
Rozwiązanie rewelacyjne . 

Sami spójrzcie !










Stół i krzesła w kolorze Cream .

*****


W tym poście to tyle . 

A na koniec pozytywna myśl :






1 komentarz:

  1. Zachwyciła mnie toaletkowa kreacja, może dlatego, że sama od dawna o toaletce marzę... kto by pomyślał, że wystarczy biurko, farby i inwencja. Lubię farby Annie Sloan, są takie mięsiste, kredowe, przyjemne w malowaniu. Pięknie się Ciebie czyta i ogląda, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń